Maximale zichtbaarheid op de beursvloer. Met een doordachte voorbereiding en strategie, sterke copy en impactvolle productpresentaties zorgden we ervoor dat Didak Injection opviel. Een goede opvolging van de leads maakt het helemaal compleet.
Rebranding
Een frisse rebranding voor VPD Transport & Logistics benadrukt hun duurzaamheid en innovatie in last mile delivery. Van logo en website tot beletteringen, het bedrijf onderging een complete make-over die hun rol als trendsetter in de sector benadrukt.
Mobiway
Voor de Mobiway-lancering ontwierpen we strategische communicatiematerialen zoals beurscounters, stoepborden en flyers. Deze dragers speelden een sleutelrol in de roadshow en zorgden ervoor dat de lancering de juiste impact maakte bij de doelgroep.
Productcatalogus
De productcatalogus van Didak Injection is visueel vernieuwd en overzichtelijker dan ooit. Met heldere productpresentaties en een gebruiksvriendelijke lay-out kunnen klanten snel de juiste informatie vinden. Ook terug te vinden op de website en via QR-codes op offline POS-materiaal.
Transporteur van het jaar 2022
VPD veroverde de prestigieuze titel door middel van een krachtige strategie en gezamenlijke inspanningen, wat leidde tot meer merkbekendheid, grote klanten als Ikea en MediaMarkt, en een versterkte marktpositie.
Content creatie
Met gerichte video content vertaalden we het corporate verhaal van Van Mieghem Logistics naar een visueel sterk verhaal. Deze video's bieden klanten en partners een duidelijk inzicht in de visie, cultuur en kernwaarden van het bedrijf.
Optimalisatie website "Kies je krat"
De viertalige website van Didak Injection vormt een vernieuwde digitale basis. De nieuwe assortimentspagina met offertefunctie verbetert de gebruikerservaring en helpt klanten snel de juiste producten te vinden.
Groei van Google Reviews
Met een strategische aanpak groeide VPD’s Google Review-score van 3,2 naar 4,5 sterren in slechts een jaar. De 2.000 + reviews getuigen van de groeiende klanttevredenheid en VPD'’s leidende rol in duurzame logistiek.
Logo design
Door strategisch onderzoek te combineren met creatief design, bepaalden we een nieuwe productnaam en ontwierpen we logo’s voor Nexans. We adviseerden de klant in de keuze dat het beste past bij hun merkidentiteit en de visie van het nieuwe product.
Authentieke storytelling
Met medewerkersverhalen en interviews krijgt VPD een authentieke stem, versterkt het merkverhaal en verbetert de employer branding door talenten een eerlijke blik achter de schermen te geven.
Website realisatie
Met de ontwikkeling van een dynamische onepager-website gaven we Mystic Events een online uitstraling die zowel visueel indrukwekkend als gebruiksvriendelijk is. De site legt direct de essentie van hun merk vast en zorgt voor een optimale gebruikerservaring.
Digitale Marketing & Content Creatie
Branding & Design
Begint het al te kriebelen?
Neem contact op met DNA Marketing! Je kan rekenen op je eigen netwerk van doeners voor je marketing en communicatie. We kijken er naar uit om je te ontmoeten!