We delen graag onze kennis met jou!

16.10.2023
De Kracht van het Pareto-Principe: Optimaliseer je Marketing met 80/20
Je hebt waarschijnlijk wel eens gehoord van de '80/20' regel, oftewel het Pareto-principe. Maar hoeveel weet je echt over dit krachtige concept, en hoe kun je het inzetten om je marketinginspanningen te optimaliseren?
Lees meer
21.09.2023
Unizo
Dirk Vierendeel, zaakvoerder van DNA Marketing in Tubeke, is ambitieus. Met zijn marketingbureau ondersteunt hij kmo’s met hun marketing- en communicatieverhaal. Na jaren zijn boterham te verdienen voor internationale bedrijven, stapte hij op vraag van ondernemers zélf het ondernemerschap in.
Lees meer
01.08.2023
BOS & DNA Marketing: Een krachtig partnership met grote impact!
Achter de schermen waren we al een tijdje bezig, maar nu zijn we verheugd om ons nieuwe en krachtige partnerschap met Brothers Of Solidarity (BOS) eindelijk eens in de kijker te zetten!
Lees meer
14.12.2022
Waarom een marketingbureau inschakelen?
Er zijn heel veel goede redenen om met een marketingpartner in zee te gaan. Hoe pakken wij het bij DNA Marketing dan aan?
Lees meer
23.11.2022
Partnership in de kijker: Digitale krachten gebundeld voor kmo's.
Misschien heb je er al iets van gehoord, maar sinds kort hebben we onze krachten gebundeld met K-Force; dé cloud, IT & telecom partner voor elke kmo!
Lees meer
05.10.2022
DNA Marketing haalt 150.000 euro op voor verdere groei
We hebben bij DNA Marketing de afgelopen maanden niet stil gezeten.
Lees meer
05.10.2022
Hoe SEO teksten optimaliseren?
SEO omvat de organische zoekresultaten van jouw website en draait rond een hogere ranking in de zoekresultaten.
Lees meer
20.09.2021
Toekomstvisie DNA Marketing (3/3)
Het DNA Marketing team blijft groeien, maar hoe zien zij de toekomst? Evolueren ze naar een team van 50 personen of behouden ze de huidige vorm?
Lees meer
26.07.2021
Kom meer te weten over de werking van DNA! (2/3)
In het tweede deel van het interview met Dirk ontdek je waarom samenwerken met freelancers een meerwaarde kan zijn en waarom DNA Marketing de focus verlegde van grote bedrijven naar kmo’s.
Lees meer