We delen graag onze kennis met jou!

13.12.2024
Het belang van een goede NPS-score voor jouw bedrijf
Hoe weet je of je klanten écht tevreden zijn? Bij DNA Marketing gebruiken we de NPS-score (Net Promotor Score) om klantloyaliteit te meten én verbeteren. Met een indrukwekkende score van 80 bewijzen we dat onze klanten niet zomaar tevreden zijn – ze zijn echte ambassadeurs van ons merk.
Lees meer
16.10.2024
Kies de juiste marketingkanalen voor jouw onderneming
Of je nu een start-up bent die net begint of een gevestigde onderneming die wil groeien: het selecteren van de juiste marketingkanalen om jouw producten of diensten te promoten en verkopen kan het verschil maken tussen succes en falen.
Lees meer
01.10.2024
Krachtige employer branding bij DNA Marketing: ons eigen succesverhaal
Het juiste talent aantrekken voor je onderneming loopt niet altijd van een leien dakje. Hoe pak je dit nu het beste aan? Neem een voorbeeld aan het verhaal van Margot, ondertussen een doener met impact.
Lees meer11.09.2024
Je eerste marketingkanaal: je klanten
Er zijn veel manieren om je merk te laten groeien, maar vaak vergeten ondernemers één van de meest krachtige en effectieve marketingkanalen: hun eigen klanten.
Lees meer
22.05.2024
Transparante communicatie die aansluit bij je merk
Meer dan ooit is het in marketing belangrijk voor ondernemingen om authentiek, eerlijk en open te zijn. Transparantie is niet alleen een trend, maar ook een manier om vertrouwen op te bouwen.
Lees meer
14.05.2024
Denk als een klant
Als onderneming zijn we vaak geneigd om uit te pakken met onze prestaties, onze geschiedenis en onze visie. We vertellen graag wie we zijn, wat we allemaal doen en waarom we het doen. Maar laten we eerlijk zijn, als klant ben je niet altijd geïnteresseerd in de interne werking van een bedrijf. De oefening: ga in de schoenen staan van je klant.
Lees meer
08.03.2024
Doeners met impact... waarden van DNA-marketing
Bij DNA-marketing noemen we onszelf doeners met impact. Wat betekent dat precies? Welke waarden schuilen erachter? En hoe kan dat jouw onderneming vooruit helpen? Ontdek het in deze blog!
Lees meer
16.10.2023
De Kracht van het Pareto-Principe: Optimaliseer je Marketing met 80/20
Je hebt waarschijnlijk wel eens gehoord van de '80/20' regel, oftewel het Pareto-principe. Maar hoeveel weet je echt over dit krachtige concept, en hoe kun je het inzetten om je marketinginspanningen te optimaliseren?
Lees meer
21.09.2023
Unizo
Dirk Vierendeel, zaakvoerder van DNA Marketing in Tubeke, is ambitieus. Met zijn marketingbureau ondersteunt hij kmo’s met hun marketing- en communicatieverhaal. Na jaren zijn boterham te verdienen voor internationale bedrijven, stapte hij op vraag van ondernemers zélf het ondernemerschap in.
Lees meer
01.08.2023
BOS & DNA Marketing: Een krachtig partnership met grote impact!
Achter de schermen waren we al een tijdje bezig, maar nu zijn we verheugd om ons nieuwe en krachtige partnerschap met Brothers Of Solidarity (BOS) eindelijk eens in de kijker te zetten!
Lees meer