Blog

We delen graag onze kennis met jou!

Kies de juiste kanalen voor jouw onderneming

16.10.2024

Kies de juiste kanalen voor jouw onderneming

Of je nu een start-up bent die net begint of een gevestigde onderneming die wil groeien: het selecteren van de juiste kanalen om jouw producten of diensten te promoten en verkopen kan het verschil maken tussen succes en falen.

Lees meer
Krachtige employer branding bij DNA Marketing: ons eigen succesverhaal

01.10.2024

Krachtige employer branding bij DNA Marketing: ons eigen succesverhaal

Het juiste talent aantrekken voor je onderneming loopt niet altijd van een leien dakje. Hoe pak je dit nu het beste aan? Neem een voorbeeld aan het verhaal van Margot, ondertussen een doener met impact.

Lees meer
Je eerste marketingkanaal: je klanten

11.09.2024

Je eerste marketingkanaal: je klanten

Er zijn veel manieren om je merk te laten groeien, maar vaak vergeten ondernemers één van de meest krachtige en effectieve marketingkanalen: hun eigen klanten.

Lees meer
Transparante communicatie die aansluit bij je merk

22.05.2024

Transparante communicatie die aansluit bij je merk

Meer dan ooit is het in marketing belangrijk voor ondernemingen om authentiek, eerlijk en open te zijn. Transparantie is niet alleen een trend, maar ook een manier om vertrouwen op te bouwen.

Lees meer
Denk als een klant

14.05.2024

Denk als een klant

Als onderneming zijn we vaak geneigd om uit te pakken met onze prestaties, onze geschiedenis en onze visie. We vertellen graag wie we zijn, wat we allemaal doen en waarom we het doen. Maar laten we eerlijk zijn, als klant ben je niet altijd geïnteresseerd in de interne werking van een bedrijf. De oefening: ga in de schoenen staan van je klant.

Lees meer
Doeners met impact... waarden van DNA-marketing

08.03.2024

Doeners met impact... waarden van DNA-marketing

Bij DNA-marketing noemen we onszelf doeners met impact. Wat betekent dat precies? Welke waarden schuilen erachter? En hoe kan dat jouw onderneming vooruit helpen? Ontdek het in deze blog!

Lees meer
De Kracht van het Pareto-Principe: Optimaliseer je Marketing met 80/20

16.10.2023

De Kracht van het Pareto-Principe: Optimaliseer je Marketing met 80/20

Je hebt waarschijnlijk wel eens gehoord van de '80/20' regel, oftewel het Pareto-principe. Maar hoeveel weet je echt over dit krachtige concept, en hoe kun je het inzetten om je marketinginspanningen te optimaliseren?

Lees meer
Unizo

21.09.2023

Unizo

Dirk Vierendeel, zaakvoerder van DNA Marketing in Tubeke, is ambitieus. Met zijn marketingbureau ondersteunt hij kmo’s met hun marketing- en communicatieverhaal. Na jaren zijn boterham te verdienen voor internationale bedrijven, stapte hij op vraag van ondernemers zélf het ondernemerschap in.

Lees meer
BOS & DNA Marketing: Een krachtig partnership met grote impact!

01.08.2023

BOS & DNA Marketing: Een krachtig partnership met grote impact!

Achter de schermen waren we al een tijdje bezig, maar nu zijn we verheugd om ons nieuwe en krachtige partnerschap met Brothers Of Solidarity (BOS) eindelijk eens in de kijker te zetten!

Lees meer
Blijf jij boemelen?

31.07.2023

Blijf jij boemelen?

Internet, social media, gsm's, AI en ChatGPT... de wereld kende een razendsnelle digitale evolutie. Digitale tools voor marketing blijven zich ontwikkelen

Lees meer
Marketing & Sales: de kans op een mooi samenspel

31.05.2023

Marketing & Sales: de kans op een mooi samenspel

Marketing en Sales lijken vaak ver uit elkaar te liggen. Zonde, want juist het samenspel tussen deze twee teams is wat je organisatie doet groeien! Ontdek hoe je deze twee teams naadloos met elkaar laat samenwerken.

Lees meer
Waarom een marketingbureau inschakelen?

14.12.2022

Waarom een marketingbureau inschakelen?

Er zijn heel veel goede redenen om met een marketingpartner in zee te gaan. Hoe pakken wij het bij DNA Marketing dan aan?

Lees meer