
Feestzaal Den Ast
David en Nathalie van Feestzaal Den Ast kwamen bij ons langs in tijden van corona. Zoals vele andere horecazaken waren dit ook voor hen moeilijke tijden. Het DNA-team heeft de schouders onder hun bedrijf gezet en hun gesteund met een maximale online aanwezigheid, een heel belangrijk en vaak onderschat onderdeel in tijden van de pandemie.
“DNA Marketing hielp ons van enkele posts op sociale media tijdens de covid-periode naar een volledige marketing aanpak met een snel resultaat tot gevolg!” – Aldus David, zaakvoerder Den Ast.
Door het continu aanhouden van posts op sociale media, online campagnes en leadgeneratoren hebben we samen mee gezorgd voor de fundering van het huidige succes van Feestzaal Den Ast.
Maar ook na de COVID-storm bleven we actief voor David en Nathalie. Vanuit Feestzaal Den Ast hebben we de kans gekregen om maar liefst twee nieuwe websites op te maken. Van het schrijven van de teksten tot het design, het DNA-team zorgde ervoor dat het resultaat er mag zijn (al wakkerde dit wel vaak onze feest- en smaakkriebels aan ;-)).

“Onze events zijn steeds een succes dankzij de gerichte marketingacties die het DNA team uitwerkt. Sinds onze samenwerking creëren we meer leads en zijn onze events veel sneller uitverkocht! De flow en het contact met hen zit goed, wat ervoor zorgt dat we snel kunnen schakelen met DNA als partner.” – David, zaakvoerder Feestzaal Den Ast.
Dat de mensen uit Kampenhout en omstreken zin hadden in een feestje, werd al snel meer dan duidelijk. Feestzaal Den Ast organiseert vandaag ook regelmatig zelf eigen evenementen waarbij ze zorgen voor een leuke thema-avond of een heus spektakel in combinatie met hun heerlijke catering.

Wij kregen het genoegen om telkens de online campagnes te verzorgen, en door een juiste targetting, aansprekende visuals en continu opvolging en bijwerken zorgden dit al verschillende keren voor een groot succes.
Zo komen de elegante energiebommen van Les Filles de Malines regelmatig over de vloer bij Den Ast, die we binnen de kortste keren via gerichte online acties en leadgeneratie wisten uitverkopen met 90% aan nieuwe klanten.
Het DNA Marketing team is ontzettend blij met de relatie die we reeds uitgebouwd hebben en dat we elke keer opnieuw mogen meewerken aan deze veelzijdige projecten van Feestzaal Den Ast.
We danken David en Nathalie voor het feestelijk vertrouwen!