Onze waarden

Bij DNA-marketing noemen we onszelf doeners met impact. Wat betekent dat precies? Welke waarden schuilen erachter? En hoe kan dat jouw onderneming vooruit helpen? Ontdek het in deze blog!

Marketing is continu in evolutie. Succes is niet alleen afhankelijk van de juiste strategie en tactiek, maar ook van de manier waarop je die toepast, de manier waarop je de zaken aanpakt. We geloven dat onze waarden niet alleen ons bedrijf vormgeven, maar ook jou en jouw onderneming ten goede komen.

Doeners met impact

Doeners met impact... dat gaat verder dan alleen woorden op papier. Het betekent dat we niet alleen praten, maar ook handelen.

We staan klaar om alles uit de kast te halen voor onze klanten, we steken onze handen uit de mouwen en weten van aanpakken. We schrikken er niet voor terug om af en toe 'los over' te gaan om je  onderneming alles te bieden om te groeien. En we meten nauwgezet de impact van onze acties om ervoor te zorgen dat we jouw doelen niet alleen halen, maar het liefst zelfs overtreffen.  

Persoonlijk en dynamisch

Onze benadering is persoonlijk en dynamisch. We leven ons in jouw verhaal in, en dat begint bij goed te luisteren naar je verhaal, naar je historiek en de doelen die je vooropstelt.  

Eens we jouw DNA, je behoeften en doelen goed begrijpen,  passen we onze strategie daarop aan. Op basis van onze knowhow en ervaring streven we naar kwaliteit, full-service en een stipte uitvoering. We zijn er niet alleen om een dienst te leveren; we zijn er om een partnerschap aan te gaan, waarbij we samenwerken om jouw doelen te bereiken en je succes te vergroten.

Gezond boerenverstand


We verliezen ons niet in loze marketingtermen, maar werken vanuit gezond boerenverstand. Geen al te grote theorieën, maar to-the-point, concreet, helder en duidelijk uitgelegd, én met meetbaar resultaat. Soms gaan we zelfs verder dan wat je vraagt, maar dat is juist wat ons onderscheidt. 

Eerlijkheid en integriteit vormen de ruggengraat van ons bedrijf. We geloven in transparante communicatie, eerlijke zakelijke praktijken en het nakomen van onze beloftes. Onze klanten kunnen op ons vertrouwen, niet alleen om resultaten te boeken, maar ook om het op de juiste manier te doen.

Toegewijd, enthousiast en energiek

We zijn constant op zoek naar nieuwe manieren om te innoveren en creativiteit te stimuleren, zowel voor onszelf als voor jouw onderneming. Niet vernieuwen om te vernieuwen, maar om te verbeteren. In een marketinglandschap dat continu in evolutie is, nemen we elke verandering aan als kans om beter te doen. 

Kortom, bij ons draait alles om actie, impact, toewijding, enthousiasme, energie, eerlijkheid,
integriteit, innovatie en creativiteit.


Dat zijn de kernwaarden die ons definiëren en die ons elke dag drijven
om het beste te leveren voor onze klanten en partners.